Księgi Handlowe

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie informacji i dokumentów dostarczonych przez obsługiwany podmiot
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
  • kalkulacja miesięcznych/kwartalnych zaliczek podatku dochodowego (w zależności od wybranej formy opodatkowania)
  • sporządzanie rocznych deklaracji CIT
  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego
  • JPK VAT
  • opracowanie polityki rachunkowości;
  • opracowanie i modyfikacja zakładowego planu kont
  • przygotowywanie raportów finansowych zgodnie z wytycznymi obsługiwanego podmiotu


Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów

  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów na podstawie informacji i dokumentów dostarczonych przez obsługiwany podmiot
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
  • kalkulacja miesięcznych/kwartalnych zaliczek podatku dochodowego (w zależności od wybranej formy opodatkowania)
  • sporządzanie rocznych deklaracji PIT
  • JPK VAT  


Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych

  • prowadzenie ewidencji przychodów na podstawie informacji i dokumentów dostarczonych przez obsługiwany podmiot
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
  • kalkulacja miesięcznych/kwartalnych zaliczek podatku dochodowego (w zależności od wybranej formy opodatkowania)
  • sporządzanie rocznych deklaracji PIT
  • JPK VAT


Kadry i płace

  • obejmują zarówno administrację płacową jak i obsługę dokumentacji kadrowej, m.in.
  • sporządzanie oraz rozliczanie umów o pracę
  • sporządzanie świadectw pracy, zaświadczeń o okresie zatrudnienia i wynagrodzeniu pracowników i innych dokumentów - związanych z zatrudnieniem
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych
  • przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT-11,  a także roczne: PIT-4R i PIT-8AR
  • obsługa umów zleceń, umów o dzieło
  • rejestrację przedsiębiorstwa i jego pracowników w Urzędzie Skarbowym i ZUS
  • sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych